Реєстрація прав на нерухомість

Якщо вам необхідно зареєструвати своє право на нерухомість, звертайтеся тільки до перевірених нотаріусів!

Як уникнути обману при реєстрації права на нерухомість?

У зв’язку з тим, що з 1 січня 2016 року було скасоване «Свідоцтво про право власності», тепер власник отримує лише виписку з реєстру. Законодавством передбачено, що ця виписка друкується не на бланку суворої звітності, а на звичайному аркуші паперу, на якому немає ані підпису, ані печатки.

Ця зміна в законодавстві породила безліч лжеюристів, лжереєстраторів і лженотаріусів. Шахраї обіцяють довірливим громадянам зареєструвати право на нерухомість, й аби обман не розкрився відразу, навіть видають щось схоже на виписку. Однак зрозуміло, що вони нічого не реєструють, оскільки у них немає доступу до Реєстру, а виписку просто підробляють.

У результаті постраждалі віддають шахраям гроші за нібито реєстрацію, і плюс до цього залишаються з незареєстрованим правом власності.

Щоб уникнути шахрайства, звертайтеся тільки до перевірених нотаріусів, які мають Свідоцтво, видане Міністерством Юстиції України.

Які документи необхідно подати для реєстрації?

У загальному випадку нотаріусу потрібні:

  • паспорт;
  • ідентифікаційний код;
  • документ, що свідчить про наявність у вас права власності.

Зверніть увагу!

  • До 1 січня 2016 року власнику видавалося «Свідоцтво про право власності» з печаткою. Тепер, оскільки вся інформація зберігається в реєстрі, видача таких свідоцтв скасована, і власник отримує лише виписку з реєстру.

_______________________________

Якщо ви не знайшли в цій статті відповідь на своє питання або у вас виникли додаткові питання щодо реєстрації прав, телефонуйте за номерами:

+38/063/ 1333 997
+38/067/ 1333 997
+38/050/ 1333 997

Нотаріус безкоштовно проконсультує вас з усіх спряжених питань.

Послуги для населення
відкрити розділ
Послуги для бізнесу
відкрити розділ